Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2021

ΨΗΛΑ ΣΤΗ ΛΙΑΚΟΥΡΑ


Στου Παρνασσού τις κορφές

 αναβαπτίστηκα σήμερα....

Δροσερό αεράκι αγκάλιαζε το κορμί μου

και το φτερωτό και αέρινο

οδηγούσαν τα βήματά μου .

Πουλιά , πέτρες και χρώματα

τα γιορτινά τους φορούσαν,

ενώ η μουσική γύρω μου

με της καρδιάς μου ταυτιζόταν τους χτύπους.

 

Πληρότητα με κατείχε αγαλλίασης,

 κι όλα για δόξα ζωής,

για δικαίωση ύπαρξης μου μιλούσαν.

Περήφανος ένοιωθα

που αξιώθηκα μια τέτοια μέρα .

Στου Παρνασσού τις κορφές

του χρόνου την εκμηδένιση

η ομορφιά και το φως είχαν φροντίσει .

Γιώργος Ι. Σκουρογιάννης

Ιουλ. 2016

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"Επιτρέπεται η υποβολή σχολίων σχετικών, βέβαια, με το θέμα της κάθε ανάρτησης. Η ελεύθερη έκφραση γνώμης και καλόπιστης κριτικής για τα θέματα που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα μας είναι ευπρόσδεκτη. Αντίθετα, κάθε σχόλιο υβριστικού, προσβλητικού & κακόβουλου περιεχομένου και μάλιστα ανώνυμο θα διαγράφεται."