Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2024

Πολύδροσος (Σουβάλα) Παρνασσού .... το χωριό μας από ψηλά


Φεύγοντας για τα Χανιά των Θεοφανίων...   
λέμε να περάσουμε για δύο ημέρες από το χωριό, έχουμε δέκα σχεδόν χρόνια να πάμε, μου είπε η κόρη μου, όταν μας είχαν επισκεφθεί στη Λάρισα με τον σύζυγό της & τον εγγονό μου τον Αλέξανδρο, για τις εορτές των Χριστουγέννων. Και δράττοντας εγώ  την ευκαιρία...                                    
Ρε συ Στυλιανέ, είπα στο γαμπρό μου, αφού θα πάτε από το χωριό & αφού είσαι της δουλειάς δε σηκώνεις αυτό το “marafeti” το drown να πάρεις μερικά πλάνα του χωριού για το Αρχείο του Συλλόγου;;                                                                         
 Έτσι λοιπόν ο Στυλιανός @Stelios Pouregas  μας έκανε το χατίρι πήρε αρκετές εικόνες του χωριού μας, μερικές από τις οποίες μοιραζόμαστε σήμερα με τους φίλους επισκέπτες της ιστοσελίδος μας.    

                                                     Τον ευχαριστούμε                                                                                                                                  
                                                                       Αλέκος Ι. Βαλάσκας                













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"Επιτρέπεται η υποβολή σχολίων σχετικών, βέβαια, με το θέμα της κάθε ανάρτησης. Η ελεύθερη έκφραση γνώμης και καλόπιστης κριτικής για τα θέματα που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα μας είναι ευπρόσδεκτη. Αντίθετα, κάθε σχόλιο υβριστικού, προσβλητικού & κακόβουλου περιεχομένου και μάλιστα ανώνυμο θα διαγράφεται."