Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2015

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

                                               ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

   Τις θερμότερες ευχαριστίες μου σε όλους τους συγχωριανούς και τους φίλους μου για το ενδιαφέρον και την συμπαράστασή τους στο ατύχημα  που μου συνέβη στις 25/07/2015 στον Ιερό Ναό Αγίας Παρασκευής στη Λιλαία. Πρώτα απ’ όλα,  θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Δήμαρχο Δελφών κ. Παναγιωτόπουλο, την Αντιδήμαρχο Δελφών κ. Ανδρεοπούλου, τον Αντιδήμαρχο Δελφών κ. Καραγιάννη και ιδιαίτερα τον Αντιδήμαρχο Δημοτικής Ενότητας Παρνασσού και Γραβιάς κ. Μολιώτη για την αμέριστη στήριξή τους σ’ εμένα προσωπικά και την οικογένειά μου. Θα ήθελα ακόμη να ευχαριστήσω τους Προέδρους των Τοπικών Συμβουλίων  της Δημοτικής Ενότητας Παρνασσού, καθώς  και τους Προέδρους των Τοπικών Συμβουλίων Γραβιάς, Οινοχωρίου και  Σκλήθρου για τις ευχές τους. Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω την Τράπεζα Αίματος της Κοινότητας  Πολυδρόσου για την άμεση προσφορά αίματος που μου έκανε.

Με εκτίμηση,
ο Υπάλληλος του Δήμου Δελφών
Λιάπης Θεόδωρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"Επιτρέπεται η υποβολή σχολίων σχετικών, βέβαια, με το θέμα της κάθε ανάρτησης. Η ελεύθερη έκφραση γνώμης και καλόπιστης κριτικής για τα θέματα που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα μας είναι ευπρόσδεκτη. Αντίθετα, κάθε σχόλιο υβριστικού, προσβλητικού & κακόβουλου περιεχομένου και μάλιστα ανώνυμο θα διαγράφεται."