Τρίτη 12 Μαΐου 2015

ΕΝΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΥΔΡΟΣΟΥ





































 Ανάργυρος Σιμόπουλος:  (1837-1908) ήταν Έλληνας οικονομολόγος και διετέλεσε υποδιοικητής της Εθνικής Τράπεζας. Από το 1882 εξελέγη επανειλημμένα βουλευτής Παρνασσίδος, από όπου και καταγόταν. Στην κυβέρνηση του Χαρίλαου Τρικούπη ήταν υπουργός Δικαιοσύνης (1892-1893) ενώ διετέλεσε και υπουργός Οικονομικών αρχικά στην κυβέρνηση του Δημητρίου Ράλλη (1897) και στη συνέχεια στις κυβερνήσεις του Γεώργιου Θεοτόκη (1899-1901, 1903-1904, 1905-1908), στο κόμμα του οποίου ήταν από τα βασικότερα στελέχη, ανέλαβε υπουργός οικονομικών από το 1899 μέχρι το 1907.

Νικόλαος Σιμόπουλος:  (υιός του Ανάργυρου Σιμόπουλου) βουλευτής και υπουργός Φθιώτιδος της κυβέρνησης Γεωργίου Θεοτόκη (8/12/1905-7/7/1909)με τρείς χαρακτηριστικές πρωτιές:
  • Ο πρώτος που διατέλεσε γενικός γραμματέας της ΕΛΠΑ.
  • Ο πρώτος αντιπρόσωπος αυτοκινήτων στην Ελλάδα
  • Εμπλέκεται στο πρώτο θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα στη χώρα μας, στην Αθήνα, στο ύψος της πύλης του Αδριανού (4 Μαρτίου 1907)



Ευχαριστούμε θερμά το Νικόλαο Λ. Μανέτα για την δωρεά αυτού του ιστορικού βιβλίου γιατί κατά πρώτο λόγο αναδεικνύει πράγματι "την πείσμωνα και ακάματον εργατικότητα και αδιαμφισβήτητον εντιμότητα" όπως πολύ χαρακτηριστικά αναφέρει στην εισαγωγή του και κατά δεύτερο λόγο εμπεριέχει σημαντικότατες ιστορικές πληροφορίες - άγνωστες σε μας - για το πλούσιο παρελθόν αυτού του τόπου. 




15 σχόλια:

  1. ΣΗΜΕΡΑ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ...12 Μαΐου 2015 στις 1:05 μ.μ.

    ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΈ ΚΑΛΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙΣ ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΦΩΚΙΔΑΣ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ.ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ? ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΤΟΤΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΑ ΚΑΝΑΝΕ ! ΕΜΕΙΣ?
    >>>>Μεγάλα τα προβλήματα στην Πολύδροσο Κατεστραμμένο το γήπεδο, χωρίς γιατρό το ιατρείο, ρημάζει ερμητικά κλειστό το Γυμνάσιο .Εγκαταλελειμμένοι από Πολιτεία και δήμο Δελφών αισθάνονται οι κάτοικοι της Πολυδρόσου, αφού το ιατρείο τους λειτουργεί παροδικά και αυτό με την προσπάθεια του προέδρου του χωριού, το γήπεδο καταστράφηκε, το Γυμνάσιο ρημάζει κλειστό και το έργο της ανάπλασης διακόπηκε για άλλη μια φορά.....
    «Φιδοφωλιά» το γήπεδο το πάλε ποτέ καμάρι του Πολυδρόσου, το γήπεδο που στοίχησε περί τις 150.000 ευρώ, έχει γίνει η καλύτερη φιδοφωλιά και ο χλοτάπητας έχει μετατραπεί σε αυτοφυή παρασιτική βλάστηση.
    Κάτοικοι της περιοχής καταγγέλλουν το γεγονός και υποστηρίζουν ότι από την ποδοσφαιρική σεζόν 2013-2014 που δεν συμμετείχε ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ Πολυδρόσου στο πρωτάθλημα λόγω οικονομικών προβλημάτων το γήπεδο εγκαταλείφθηκε στην τύχη του, με αποτέλεσα να καταστραφεί.
    «Δεν το χρησιμοποιούσε μόνο ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ, πολλοί από εμάς, αλλά και οι νέοι μας αθλούνται, περπατούν τρέχουν στο γήπεδο. Στις φωτογραφίες που σας έδωσα φαίνεται ότι η άγρια βλάστηση φτάνει το 1,5 μέτρο ύψος. Κανένας μας δεν τολμάει να μπει, ειδικά τώρα που ξύπνησαν τα φίδια», λέει ενεργός πολίτης της περιοχής, τα στοιχεία του οποίου είναι στη διάθεση της εφημερίδας.
    Ο πρόεδρος της περιοχής Αργύρης Μουλαράς υποστήριξε ότι τα τελευταία χρόνια η όποια συντήρηση γινόταν από την ομάδα του ΔΙΑΓΟΡΑ και με δικά τους έξοδα, αλλά και κόπο. «Ο ανάδοχος που έχει αναλάβει τη συντήρηση των γηπέδων του δήμου Δελφών στην περίπτωση του γηπέδου μας δεν έδωσε τη δέουσα σημασία», λέει ο κ. Μουλαράς.
    Επιπλέον ο Πρόεδρος τονίζει ότι γίνεται προσπάθεια να κατεβεί στο πρωτάθλημα 2015-2016 ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ, ο οποίος όπως λέει είναι ενεργητική ομάδα, αλλά πρέπει να συντηρηθεί το γήπεδο.
    «Ήδη είναι πολύ αργά.
    Το γήπεδο χρειάζεται ανακατασκευή», υποστηρίζει.
    Παροδικά λειτουργεί το Αγροτικό Ιατρείο.
    Το πανέμορφο πέτρινο κτίριο της φωτογραφίας είναι το αγροτικό ιατρείο της Πολυδρόσου, όπου αποτελεί ένα ακόμη «θύμα» των μνημονίων και μένει χωρίς γιατρό να θυμίζει «περασμένα μεγαλεία».
    Το τελευταίο διάστημα με προσωπική προσπάθεια του
    κ. Μουλαρά, ο οποίος απευθυνόμενος στο Κέντρο Υγείας Ιτέας, όπου υπάγεται διοικητικά το ιατρείο κατάφερε να πάρει άδεια να έρχεται γιατρός από το Κέντρο Υγείας Αμφίκλειας και το Αγροτικό
    Ιατρείο Τιθορέας.
    Τουλάχιστον με την παρουσία του γιατρού «μια τόσο» εξασφαλίζουν οι κάτοικοι της περιοχής τη συνταγογράφηση των φαρμάκων τους.
    Ερμητικά κλειστό το Γυμνάσιο που στοίχισε 160.000 ε να επισκευαστεί .
    Ποιος δεν θυμάται το Γυμνάσιο της Πολυδρόσου, το οποίο χρηματοδοτήθηκε με περίπου 160.000 ευρώ από τον ΟΣΚ και την επόμενη χρονιά έκλεισε.
    Το Γυμνάσιο μέχρι σήμερα, αν και ανακατασκεύαστηκε με χρήματα όλων μας, παραμένει κλειστό. Ακόμη δεν έχει καθοριστεί ο τρόπος που θα αξιοποιηθεί, αν και γίνονται διάφορες συζητήσεις προς αυτή την κατεύθυνση.
    Για την τοπική κοινωνία το συγκεκριμένο κτίριο αποτελεί την πιο τρανταχτή πρόκληση της κρατικής αναλγησίας.
    Έργο με δόσεις Τον εκνευρισμό των ντόπιων, αλλά και το χλευασμό των επισκεπτών έχει κερδίσει επάξια το έργο των αναπλάσεων που προχωράνε με βήμα σημειωτόν.
    Το έργο ξεκινά, σταματά η χρηματοδότηση και σταματάει.
    Τώρα έχει σχεδόν τελειώσει, καθώς έχουν μπει τα τσιμέντα, ο ηλεκτροφωτισμός και μένει η πλακόστρωση, ενώ οι πλάκες έχουν ήδη αγοραστεί. Οι κάτοικοι της Πολυδρόσσου, λένε με πικρό χαμόγελο, ότι αν ποτέ ολοκληρωθεί, απλώς δεν θα το πιστεύουν.
    Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΦΩΚΙΔΑΣ<<<<<<<<<<<

    http://polydrososparnassou.blogspot.gr/2015/05/blog-post_521.html#more

    ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένας από τους σκοπούς του Λαογραφικού Συλλόγου Πολυδρόσου, όπως περιγράφεται από το καταστατικό του είναι η συγκέντρωση και παρουσίαση στο Μουσείο, παλιών χειρογράφων, βιβλίων, φωτογραφιών και παντός είδους εγγράφων, ιδιωτικού, Κοινοτικού, Δημοτικού ή Δημοσίου Λαογραφικού ή Ιστορικού ενδιαφέροντος.

    Προς αυτή την κατεύθυνση κινείται και η σημερινή ανάρτηση με τη δημοσίευση ενός πράγματι ιστορικού βιβλίου για την ιστορία της Πολυδρόσου. Θεωρούμε ότι έχουμε στην κατοχή του Συλλόγου μας και άλλα αξιόλογα αρχεία που κάποια έχουν ήδη δημοσιοποιηθεί, ενώ κάποια άλλα θα παρουσιαστούν εν ευθέτω χρόνο.
    Τα διαπιστωμένα προβλήματα λοιπόν που περιγράφει ο «φίλος» όπως αυτοαποκαλείται, είναι γνωστά σε όσους επιδεικνύουν το ελάχιστο ενδιαφέρον για αυτόν τον τόπο και δεν περιμένουν μια ανάρτηση σε ένα blog για να ενημερωθούν. Το απορίας άξιο είναι γιατί τα ερωτήματα του δεν απευθύνονται στο πρώτο blog που παρήγαγε την είδηση, ή στο δεύτερο blog που την αναδημοσίευσε;

    Καλές οι διαπιστώσεις και η δημιουργία εντυπώσεων, ενώ οι προτάσεις - θέσεις απουσιάζουν παντελώς. Μακάρι να είχε την ευχέρεια και τη δυνατότητα ο Σύλλογός μας να μπορεί να λύνει τέτοια προβλήματα. Αν λοιπόν το ενδιαφέρον σας είναι πραγματικό, καλό θα ήταν να απευθύνεται τα ερωτήματα αυτά στους αρμοδίους, είτε απευθείας, είτε μέσα από τα κατάλληλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

    Η δική μου πρόταση επ΄ευκαιρία αυτής της ανάρτησης είναι: να «διαβάσουν» προσεκτικά οι πρώην και οι νυν τοπικοί άρχοντες αυτό το ιστορικό βιβλίο - ντοκουμέντο. Είναι μια ευκαιρία να δουν τον τρόπο λειτουργίας της τότε Κοινότητας Πολυδρόσου, και σίγουρα θα βγάλουν πολλά και χρήσιμα συμπεράσματα. Γιατί η κατασκευή του υδραγωγείου είναι ένα παράδειγμα, χρηστής διαχείρισης, ήθους, εντιμότητας και διορατικότητας θα έλεγα αυτών των ανθρώπων που πρόσφεραν τα μέγιστα σ΄αυτό τον τόπο, κάτω από δύσκολες συνθήκες και με πενιχρότατα μέσα.

    Χρήστος Μ. Παπαθανασίου

    Ο καθένας λοιπόν ας προσφέρει με όποιον τρόπο επιθυμεί και μπορεί, χωρίς φανφάρες, υποκρισίες και φαρισαϊσμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΕΒΑΣΤΗ Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΚΟΥ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΤΟΥ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΣΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΠΟΙΟΥ ΦΙΛΟΥ ΟΠΩΣ ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΜΠΗΚΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΗΚΑ ΑΛΛΑ......ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ.
    ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΤΟΣΟ Ο ΝΥΝ ΟΣΟ ΚΑΙ Ο ΤΕΩΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ.
    ΤΩΡΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΙΣ ΦΩΚΙΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΥΔΡΟΣΠΑΡΝΑΣΣΟΣ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΠΡΟΤΡΟΠΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΡΩΤΗΣΟΥΜΕ.....ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΟΥΜΕ ΔΥΟ ΜΠΛΟΓΚ ΓΙΑΤΙ ΑΝΕΔΕΙΞΑΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΟΥΒΑΛΑΣ? ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΤΟΥΣ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΑΠΟ ΠΑΝΩ?
    ΑΛΛΟΥ ΒΑΡΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ Η ΝΥΦΗ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ? ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΡΩΤΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ.
    ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΤΟΥ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προφανώς και δεν κατάλαβε καλά η "φίλη" που απαντά για λογαριασμό του "φίλου". Αν διαβάσει πιο προσεκτικά το σχόλιο μου θα διαπιστώσει πως "άλλα λέει η θεία μου άλλα ακούν τα αυτιά μου". Πουθενά δε γίνεται λόγος γιατί τα δύο blogs ανέδειξαν το θέμα των προβλημάτων του χωριού. Το ερώτημα λοιπόν είναι το εξής: γιατί τα ερωτήματα δεν τίθενται στα αντίστοιχα blogs που αναδεικνύουν το θέμα και επιλέγουν να κάνουν το σχολιασμό τους στο blog του Λαογραφικού σε μια άσχετη ανάρτηση;

    Ο λόγος είναι προφανής και γνωστή αυτή η τακτική συγκεκριμένων ατόμων, να σχολιάζουν άσχετα με το περιεχόμενο των αναρτήσεων, παρόλο που έχω παρακαλέσει για το αντίθετο και πάντα ανώνυμα.

    Τέλος η "φίλη" θα πρέπει να γνωρίζει την ιδιότητά μου ως Υπεύθυνου Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων του Λαογραφικού Συλλόγου. Επομένως οι θέσεις δεν είναι προσωπικές, αλλά απηχούν και εκφράζουν το Δ.Σ

    Kαλό βράδυ!

    Χρήστος Μ. Παπαθανασίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ? ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΓΑΠΗΤΕ.... "ΥΠΕΥΘΥΝΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ "( ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΩ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΖΩ ΕΚΕΙ ?) ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΡΟΓΚΥΛΟΚΑΘΕΤΑΙ (Η ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΜΙΖΟΥΜΕ.. )ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΕΝΔΟΞΕΣ ΔΑΦΝΕΣ ΠΟΥ ΠΡΙΝ 200 Η ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΓΩ ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΣΤΡΩΣΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΟΥΒΑΛΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΜΑΣ ΑΦΗΣΑΝ ΤΙΣ ΑΨΥΧΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΕΙΑΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΞΑΝΑΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΞΑΝΑΒΑΖΕΤΕ....ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΠΑΛΙ... ΕΝΩ ΟΙ ΔΑΦΝΕΣ ΤΟΥΣ ΓΙΝΑΝΕ ΛΙΠΑΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΞΑΣΜΕΝΗ ΓΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΔΕΝ ΦΥΤΡΩΣΑΝ....
    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ.?ΚΑΝΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΙ ΜΠΕΣ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΟΥ ΠΑΡΝΑΣΣΟΥ ΟΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΧΑΜΟΣ ΑΠΟ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ.
    ΕΧΟΥΝ ΕΚΕΙΝΟΙ Η ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΥΘΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΥΔΡΟΣΟΥ? ΤΙ ΛΕΣ?

    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ .ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΗ ΤΟΥ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΚΕ ΥΠΕΥΘΥΝΕ ....... ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΒΕΒΑΙΑ ΚΥΡΙΕ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΑ ,ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ, ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΗΧΟΥΝ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΩΝ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΣΑΣ.ΑΥΤΟ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ .ΠΕΙΡΑΖΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ΑΦΟΥ Ο ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΥΔΕΤΕΡΟΣ?
    Η ΓΝΩΣΤΗ ΦΙΛΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν και θέση μου είναι να μην απαντώ σε σχόλια που οι συντάκτες τους επιλέγουν να καταθέτουν μέσω αυτών , πότε με γρίφους και πότε με κακεντρέχεια , τις απόψεις τους ΑΝΩΝΥΜΩΣ , θα κάνω εδώ μία παραχώρηση να απαντήσω προσπαθώντας να διευκρινίσω κάποια πράγματα που προφανώς αγνοούν οι συντάκτες τέτοιων σχολίων όπως αυτά που έχουν αναρτηθεί παραπάνω στην παρούσα ανάρτηση αλλά και στην προ ημερών (2 Μαϊου ) ιστορικού ενδιαφέροντος ανάρτηση-αφιέρωμα για τη Μικρασιατική Εκστρατεία την επιμέλεια της οποίας ο ίδιος είχα.
    Αφορμή, κυρίως, για την παρούσα μου παρέμβαση αποτέλεσε η επιμονή και η αναφορά στο πρόσωπό μου ( ως τ. Προέδρου του Λαογραφικού) της αυτοχαρακτηριζόμενης ως “Μία Φίλη του Συλλόγου” τόσο στα Σχόλια της στην παρούσα Ανάρτηση όσο και σε παρόμοια στην Ανάρτηση της 2ας Μαϊου που προανέφερα . Αν και πραγματικά εκλαμβάνω ως ένδειξη ειλικρινούς ενδιαφέροντος ,για τα θέματα του Συλλόγου, τις παρεμβάσεις και τα σχόλια της Φίλης του Συλλόγου αδυνατώ εν τούτοις να αντιληφθώ τους λόγους που δεν καταθέτει τις όποιες απόψεις και σχόλιά της επωνύμως (όσοι είναι πραγματικοί φίλοι ,αγαπάνε και ενδιαφέρονται για τα του Συλλόγου μας δεν έχουν ,νομίζω, λόγους να κρύπτονται ) . Αλλά ας είναι … σεβαστή η επιλογή της.
    Ασφαλώς βέβαια η παρούσα παρέμβασή μου και όσα παρακάτω αναφέρω έχουν προσωπικό χαρακτήρα, απηχούν προσωπικές απόψεις και δεν εκφράζουν κατ’ ανάγκην και την επίσημη θέση του Λαογραφικού – Ιστορικού Συλλόγου του οποίου μέλλος του Δ.Σ. είμαι και ο ίδιος .
    Θα ήθελα λοιπόν κατ’ αρχάς να ενημερώσω τους σχολιαστές αυτούς και κυρίως την Φίλη του Συλλόγου , κάτι που ίσως δεν γνωρίζουν αφού το πιθανότερο είναι να μην είναι καν μέλη του, ότι η επωνυμία του Συλλόγου είναι “Λαογραφικός – Ιστορικός Σύλλογος Πολυδρόσου “ και εκ του Καταστατικού του προβλέπεται και οφείλει να ερευνά ,να αναδεικνύει , να παρουσιάζει και να ενημερώνει για Ιστορικά, Θρησκευτικά, Λαογραφικά, Κοινωνικά και λοιπά θέματα με στόχο την ανάπτυξη και καλλιέργεια του πνευματικού , πολιτισμικού και πολιτιστικού επιπέδου των κατοίκων του χωριού μας και της ευρύτερης περιοχής μας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στα πλαίσια αυτών των δραστηριοτήτων-υποχρεώσεων του Συλλόγου λοιπόν αναρτώνται και προβάλλονται κατά καιρούς από την ιστοσελίδα του αφιερώματα και αναφορές Ιστορικού περιεχομένου όπως η παρούσα, τοπικού ενδιαφέροντος , όσο και η προ ημερών ανάρτηση για την “ Μικρασιατική Εκστρατεία και την Είσοδο των Ελληνικών στρατευμάτων στη Σμύρνη στις 2 Μαϊου 1919 “ .
    Το αφιέρωμα εκείνο λοιπόν όπως διαπιστώνει ο κάθε καλόπιστος επισκέπτης της ιστοσελίδος μας δεν είναι ένα αφιέρωμα γραμμένο από εμένα εκφράζον υποκειμενικές απόψεις και θέσεις επί του θέματος που πραγματεύεται . Είναι ένα αφιέρωμα δημοσιευθέν σε άλλον ιστότοπο δανεισθέν από εμένα και μεταφερθέν για ανάρτηση στην ιστοσελίδα του Συλλόγου μας ως ιστορική καταγραφή γεγονότων που άλλωστε είναι ιστορικά τεκμηριωμένα και αδιαμφισβήτητα και ως τέτοιο το επέλεξα και ο ίδιος να το μεταφέρω εδώ . Σαφώς και είναι αυτονόητο βέβαια ότι για να επιλέξω το συγκεκριμένο κείμενο για ανάρτηση το βρήκα, κατά τη γνώμη μου , ενδιαφέρον ιστορικά, αληθές και τεκμηριωμένο και θεώρησα σκόπιμο να το αναδημοσιεύσω . Το να εγκαλείται όμως και μάλιστα από ανώνυμους σχολιαστές ο Λαογραφικός Σύλλογος να απολογηθεί και να καλείται να πάρει θέση και να δηλώσει αν συμφωνεί με τα αναφερόμενα σε εκείνο το κείμενο και με τις θέσεις του συντάκτη του ή του έχοντος την επιμέλεια της αναδημοσίευσης , αυτό το βρίσκω επιεικώς απαράδεκτο και μικροπρεπές καθότι σε τίποτα άλλο δεν εξυπηρετεί από του να δημιουργήσει εκφοβισμό , χειραγώγηση , λογοκρισία και εν τέλει αντιπαλότητες μεταξύ των ανθρώπων που εργάζονται για την εκπλήρωση των στόχων του Συλλόγου . Αυτά σε ότι έχει σχέση με την Ανάρτηση – ιστορικό αφιέρωμα της 2ας Μαϊου για την Μικρασιατική Εκστρατεία . Και τώρα λίγα λόγια για τη νέα πρόκληση – έγκληση προς το πρόσωπό μου της “Γνωστής Φίλης ” ( όπως η ίδια αυτοπροσδιορίζεται) και τις αιτιάσεις της περί προβολής και δημοσίευσης μέσα από το blog του Συλλόγου “ Θεμάτων που απηχούν τις πολιτικές θέσεις του πρώην Προέδρου σας “ ( μεταφέρω ακριβώς τη φράση της ) .
    Είναι πιστεύω γνωστές στους παροικούντες τη Ιερουσαλήμ ( εν προκειμένω ΣΟΥΒΑΛΑ) οι πολιτικές μου πεποιθήσεις , θέσεις και απόψεις όπως είναι γνωστό και το ότι ουδέποτε απέκρυψα αυτές και ουδέποτε έπαψα και θα πάψω να τις υπερασπίζομαι όσο και αν αυτό με καθιστά ενίοτε δυσάρεστο σε έχοντες διαφορετικές εμού απόψεις . Έχω δε την αίσθηση ότι αυτή μου η στάση έχει γίνει σεβαστή όχι μόνο από τους έχοντες τις ίδιες με εμένα απόψεις αλλά και από τους περισσότερους και ευρύνοες (με ανοιχτό μυαλό ) και έχοντες γνήσια δημοκρατική σκέψη , αντιθέτους ιδεολογικά συντοπίτες μου και μη .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Eίναι επίσης γνωστό σε όλους τους συγχωριανούς και συντοπίτες μας και κυρίως σε όλους όσους από αυτούς , αποδέχθηκαν και στήριξαν την πρωτοβουλία μου από τον Ιούνιο του 2006 και υπέγραψαν ως ιδρυτικά μέλη ή ενεγράφησαν ως απλά μέλη για την Ίδρυση στο χωριό μας του Λαογραφικού – Ιστορικού Συλλόγου , ότι ουδέποτε και σε καμία περίπτωση , είτε στη διάρκεια της εξαετούς θητείας μου ως Πρόεδρος του Δ.Σ.( 2006-2012 ) είτε και μέχρι σήμερον ως απλό μέλος του Δ.Σ. , προέταξα , χρησιμοποίησα ή λειτούργησα με βάση τις ιδεολογικές μου απόψεις και πεποιθήσεις στην οργάνωση , εδραίωση και επίτευξη των στόχων του Συλλόγου . Για του λόγου το αληθές, παραπέμπω κάθε δύσπιστο ,επ’αυτού, να ανατρέξει και να πληροφορηθεί τόσο για τον τρόπο συγκρότησης της πρώτης Συντονιστικής Επιτροπής ,της διαδικασίας εγγραφής μελών , της διαδικασίας των Γ.Σ. και εκλογής μελών στα Δ.Σ. κατά τις αρχαιρεσίες των ετών 2006,2009 ,2012 . Δείτε την ανθρωπογεωγραφία των εξ αρχής συνεργατών μου και των μελών των Δ.Σ. . Εδώ μάλιστα κρίνω σκόπιμο να αναφέρω ότι περισσότεροι εκ των συμπαραστατών και υποστηρικτών της πρωτοβουλίας μου αλλά και των μετέπειτα δράσεων του Συλλόγου ήταν πρόσωπα ιδεολογικά και πολιτικά αντίθετα με εμένα . Για να προλάβω δε κάποιων κομματικοποιημένων γνωστών – αγνώστων τις αμφισβητήσεις επί των παραπάνω θα αποκαλύψω ο ίδιος ποιο ήταν το “αμάρτημα” που εκείνοι μου πιστώνουν και κακοπροαιρέτως, κατά τη γνώμη μου, το συνδέουν με την τότε ιδιότητά μου ως Προέδρου του Συλλόγου την εξαετία 2006 - 2012 . Το αμάρτημα μου λοιπόν αυτό ήταν το ότι: έχοντας την θεσμική σχέση που είχα με τον Σύλλογο ”ΓΙΑΤΙ “? τοποθετήθηκα υπέρ συγκεκριμένου εκλογικού Συνδυασμού στις τότε διενεργηθείσες Δημοτικές – Τοπικές Εκλογές. Τόσο Δημοκρατική σκέψη και νοοτροπία…, φευ . Και η απάντησή μου : ποιος νόμος ( γραπτός, άγραφος ή ηθικός ) απαγορεύει σε έναν Πρόεδρο ενός Συλλόγου να εκφράζει την συμπάθεια ή και στήριξη του στους, κατά τη γνώμη του, ικανότερους για να εκλεγούν στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και να διαχειρισθούν τα κοινά του τόπου τους ??? και ακόμη, αν η όποια θέση – τοποθέτηση ενός τέτοιου Προέδρου επηρέασε κάποια από τα μέλη του Συλλόγου του ή κάποιους συγχωριανούς του στο να ψηφίσουν τον εκλογικό Συνδυασμό με τον οποίο εκείνος ετάχθει αυτό τι καταδεικνύει ??? δεν δείχνει αναγνώριση , εκτίμηση και σεβασμό στο έργο του και αποδοχή σωστής κρίσης ??? . Επιπροσθέτως , κυρίως για τη “Φίλη του Συλλογου “ , αλλά και για όποιους συμμερίζονται τις απόψεις της , κατηγορώντας με σε προηγούμενο σχόλιο της, ως έχοντα “υπερβολικά συντηρητικές απόψεις” προτρέποντας μάλιστα τους νέους ανθρώπους του Συλλόγου να αφήσουν πίσω τέτοιες νοοτροπίες , θέλω να της γνωρίσω ότι στο “αμάρτημα” που παραπάνω αναφέρω , υπέπεσα στηρίζοντας και ψηφίζοντας ιδεολογικοπολιτικά αντίθετο με τις πεποιθήσεις μου εκλογικό Συνδυασμό . Τόσο συντηρητική , παλαιοπολιτική και κομματική σκέψη έχω . Αυτά επί προσωπικού και επί θεμάτων και αιτιάσεων που τέθηκαν προς και για το πρόσωπό μου με τα παραπάνω σχόλια . Ελπίζω δε και εύχομαι να μην απαιτηθεί άλλη παρέμβασή – “απολογία μου” επί προσωπικού …

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τώρα δύο λόγια για το σχόλιο (12 Mαϊ . 10:27 μ.μ.) της αγαπητής “φίλης” και στα αναφερόμενα σε αυτό με δηκτικό, επικριτικό έως ειρωνικό τρόπο , σχετικά με την εμμονή της δημοσίευσης και ανάρτησης από την ιστοσελίδα του Συλλόγου μας θεμάτων ντοκουμέντων ( Δάφνες των προγόνων μας ,ευτυχώς, τα ονομάζει και η ίδια ) και παλαιών Φωτογραφιών ( Άψυχες , μουσειακού ενδιαφέροντος , πάλι κατά την ίδια , μορφές ) τις οποίες το blog βάζει , ξανά βάζει και ξανά βάζει και άντε πάλι βάζει ( όπως ακριβώς το αναφέρει ) και αν μαντεύω καλά σαν να θέλει να πεί και το υπονοεί μάλιστα με την πρώτη πρόταση του σχολίου της ότι : “Καλή η παράδοση ,η Λαογραφία ,η Ιστορία , οι πρόγονοί μας ο τρόπος ζωής τους και η προσφορά τους στον τόπο , ΑΛΛΑ το θέμα είναι ότι “το Χωριό πρέπει να έχει συνέχεια” . Υποθέτω ότι εννοεί “παρόν και μέλλον” .Της απαντώ λοιπόν . Για να έχει συνέχεια το χωριό μας , το κάθε χωριό της πατρίδος μας και η πατρίδα μας θα πρέπει πρώτα να γνωρίζει από πού έρχεται ( ιστορία ,παρελθόν , ρίζες , παράδοση, ήθη, έθιμα , δηλ. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ) αυτά που και η ίδια ονομάζει “ ENΔΟΞΕΣ ΔΑΦΝΕΣ”, και αν το λίπασμα των οποίων δεν βοήθησε για να φυτρώσουν καινούργιες στον τόπο μας είναι γιατί για πολλά χρόνια , στα πλαίσια του ψευτοκουλτουριάρικου πολιτισμού ,της παγκοσμιοποίησης, του ευδαιμονισμού , του εισαγόμενου καταναλωτισμού , του ωχ αδελφέ , του δε βαριέσαι και του “ Δόσ’ ημίν σήμερον “ , πάψαμε να το χρησιμοποιούμε και να λιπαίνουμε τις ψυχές μας και τις ψυχές των παιδιών μας σαν γονείς , δάσκαλοι , πνευματικοί και πολιτικοί ταγοί της πατρίδος μας. Και αυτό καλείτε, σε ότι αφορά τον τόπο μας , το χωριό μας , εκ της φύσεώς του και του Καταστατικού του να κάνει ο Λαογραφικός – Ιστορικός Σύλλογος εδώ και δέκα περίπου χρόνια και εν πολλοίς το επιτυγχάνει με ολίγους δυστυχώς συμπαραστάτες και συνεισφέροντες ( ίδιον των Σουβαλιωτών ) αλλά και με πενιχρά μέσα . Ας αφήσουμε λοιπόν στην πάντα τις εύκολες κριτικές , τους φαρισαϊσμούς , τις προσωπικές αντιπάθειες και κυρίως τις ιδεολογικοπολιτικές μας διαφορές και ας βοηθήσουμε ο καθένας με οποιονδήποτε τρόπο και όπου μπορεί το έργο όχι μόνο του Λαογραφικού- Ιστορικού Συλλόγου αλλά και των άλλων Συλλόγων που δραστηριοποιούνται στο χωριό μας ώστε να επιτελούν το έργο τους και να επιτυγχάνουν καλύτερα τους σκοπούς και τους στόχους τους .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΜΠΑΚΙΕΡΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ ΚΛΕΙΣΜΕΝΟΥΣ ΜΕΣΑ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΣΑΣ (ΙΔΙΑΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΠ ΟΤΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΜΕ ΕΣΑΣ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΚΕΙΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑΚΙ ΠΡΟΣ ΤΟ.. ΛΑΙΤ..) ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ; ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΚΕ ΤΕΩΣ ...ΜΟΥΓΚΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΥΓΚΑ........ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΚΑΤΙ ΓΙ ΑΥΤΑ Η ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΧΑΙΔΕΥΤΕ ΑΠΑΛΑ ΤΙΣ ΠΑΛΙΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΝΑΠΟΛΩΝΤΑΣ ΔΟΞΕΣ ΠΑΛΙΕΣ?

    Η ΓΝΩΣΤΗ ΦΙΛΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ,ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΜΠΑΘΕΙΣ/ΥΠΕΡΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ.ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ Ο ΝΥΝ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΟΥ ΕΠΕΝΔΥΣΕ ΨΗΦΟΘΗΡΙΚΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΜΗ ΟΥΔΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ,ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ.ΚΑΠΟΤΕ ΑΥΤΟ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣ ΑΥΤΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ.ΤΟ ΝΕΟ Δ.Σ. ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ,ΠΟΛΥΠΛΕΥΡΟ ΜΕ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΞΕΦΕΥΓΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΚΥΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ .Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ,ΑΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ.
    Π.
    (ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ,ΟΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΤΟΥΝ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στη " ΓΝΩΣΤΗ ΦΙΛΗ " της 13ης Μαΐου 2015 - 7:53 μ.μ. και επειδή επιτέλους αποφάσισε να απευθυνθεί απευθείας προς το πρόσωπό μου για να μάθει τις απόψεις μου σχετικά με την ανάρτηση (στο blog polydrososparnassou) και τα αναφερόμενα σε αυτή προβλήματα που ταλανίζουν το χωριό μας.
      Αγαπητή Γνωστή Φίλη (αν και μπερδεύομαι βέβαια ποιο από τα δύο είναι το επώνυμο και ποιο το όνομα γιατί στη Σουβάλα δεν υπάρχει τέτοιο ονοματεπώνυμο) , από όσα διάβασες παραπάνω δεν βρήκες να σχολιάσεις τίποτα άλλο ?το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι η άποψή μου για το συγκεκριμένο δημοσίευμα ? τόσο σημαντική είναι για σένα η άποψη μου? Έ λοιπόν επειδή πράγματι δεν δυσκολεύομαι να απαντήσω και επ'αυτού βγές με το ερώτημά σου ,παρουσιαζόμενη βέβαια με το ονοματεπώνυμό σου ( έτσι είναι το σωστό για να μιλάμε επί ίσοις όροις ) στο blog που έκανε την αρχική ανάρτηση και θα μάθεις την άποψή μου .

      Στον κ. Π. της 14ης Μαιου 7:47 μ.μ ( εννοεί Ποιητής ??? ) γι’αυτό θα μπορούσα να απαντήσω με το ερώτημα : “ Τι θέλει να πεί ο ποιητής ??? “ όμως επειδή από τους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποιεί για το πρόσωπό μου αλλά και από το πνεύμα του όλου σχολίου του , ψιλουποψιάζομαι περί του προσώπου , θα του απαντήσω σχολιάζοντας μόνο την τελευταία εντός παρενθέσεων διευκρίνηση – παραίνεσή του για να του πώ ότι : “ και βέβαια έχει σημασία το όνομα όταν κάνεις δημόσιο διάλογο και εσύ γνωρίζεις σε ποιόν απευθύνεσαι αλλά ο ίδιος φοράς κουκούλα “, όπως και για να σχολιασθούν οι όποιες διαπιστώσεις σου (έστω και υποκειμενικές ) ή οι όποιες απόψεις ή προτάσεις σου , στοιχειώδης ευγένεια επιβάλει , εφόσον διαλέγεται δημόσια ,να έχεις το θάρρος της γνώμης σου και να παρουσιάζεσαι επωνύμως ώστε τα όσα λές να αξιολογούνται αναλόγως . Γιατί μια λαϊκή παροιμία λέει : “ δέν έχει σημασία τι λέι κάποιος αλλά ποιος είναι αυτός που το λέει “ . Τώρα στα υπόλοιπα αναφερόμενα στο σχόλιο αυτό είτε “επί προσωπικού” (εμπαθείς και υπερσυντηρητικές τοποθετήσεις μου ) αορίστως αναφερόμενες , κάτι σαν λάσπη στον ανεμιστήρα δηλαδή , αλλά και των νουθεσιών περί “ διαφορετικού προσανατολισμού του Λαογραφικού Συλλόγου , πολύπλευρες δράσεις , ξεφεύγοντας από τις αγκυλώσεις “ και ό τι άλλο θέλει να πεί “ ο Π……..ς “ , θα απαντήσω ευχαρίστως σε όλα αρκεί να ξέρω σίγουρα με ποιόν διαλέγομαι , γιατί που ξέρεις ??? μπορεί ο άνθρωπος να είναι σοβαρός , αντικειμενικός , άνθρωπος που νοιάζεται για τα κοινά , άνθρωπος της ανιδιοτελούς προσφοράς , του εθελοντισμού , με βαρύνουσα και σεβαστή γνώμη και πολλά “ μπορεί “ ακόμη . Βέβαια θα πεί κάποιος : άν έχει αυτά τα χαρακτηριστικά τί θα τον δέσμευε να καταθέτει τις απόψεις ή και τα κατηγορώ του επωνύμως ???
      ΤΕΛΟΣ ΛΟΙΠΟΝ και μέχρι εδώ ο “ διάλογος κωφών “ και στο εξής οι όποιες τοποθετήσεις μου – απαντήσεις μου είτε “επί προσωπικού” είτε για θέματα που αφορούν την θητεία μου ως Προέδρου του Λαογραφικού – Ιστορικού Συλλόγου μόνον εφόσον οι Ερωτήσεις , Απορίες , Κριτικές ή και Κατηγορίες , κατατίθενται επωνύμως .

      Διαγραφή

"Επιτρέπεται η υποβολή σχολίων σχετικών, βέβαια, με το θέμα της κάθε ανάρτησης. Η ελεύθερη έκφραση γνώμης και καλόπιστης κριτικής για τα θέματα που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα μας είναι ευπρόσδεκτη. Αντίθετα, κάθε σχόλιο υβριστικού, προσβλητικού & κακόβουλου περιεχομένου και μάλιστα ανώνυμο θα διαγράφεται."