Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015

Γιάννης Κυρίτσης: "Εδώ το 'λέν Πολύδροσο"




Το video είναι του Γιώργου Ι. Θάνου και δημοσιεύτηκε στο youtube για λογαριασμό του polydrososparnassou.blogspot.gr/

Κάποιοι αποφάσισαν αυτό το video να το κλειδώσουν στο youtube να  μην είναι πλέον δημόσιο  (δηλαδή ελεύθερη πρόσβαση από όλους), διότι το blog του Λαογραφικού το βρήκε στο προσωπικό λογαριασμό του facebbok της κόρης του Γιάννη Κυρίτση (το οποίο σημειωτέον κυκλοφορούσε από νωρίς εχθές το απόγευμα) και το ανεβάσαμε αργά εχθές το βράδυ. Το πρόβλημα προφανώς ήταν ότι αναρτήθηκε από εμάς. Το ότι κυκλοφορούσε στο facebook δεν ενοχλούσε. Αν ήταν μέρος ενός αφιερώματος που ετοιμάζουν για το χωριανό μας Γιάννη Κυρίτση θα μπορούσαν να έρθουν σε συνεννόηση μαζί μας να κατεβεί και να επανέλθει πλέον σαν ολοκληρωμένη ανάρτηση. Το ότι ενοχλήθηκαν από τη μη αναφορά της πηγής προέλευσης, ήταν ολοφάνερο. Αυτό ήταν δική μου παράλειψη ζήτησα συγνώμη και επανόρθωσα. Δεν είδα όμως το δημιουργό του video να δείχνει τη ίδια ευαισθησία σε αναρτήσεις που κάνει στο polydrososparnassou.blogspot.gr. Σε ανάρτηση- αφιέρωμα στην Μαρίκα Νίνου (http://polydrososparnassou.blogspot.gr/2015/02/39.html) έχουν χρησιμοποιηθεί κείμενα, φωτογραφίες και video από το youtube χωρίς να γίνεται καμιά απολύτως αναφορά σε πηγές προέλευσης, εκτός αν όλες αυτές οι πληροφορίες είναι από το προσωπικό του αρχείο. Δε νομίζω. Αυτό είναι ένα παράδειγμα, υπάρχουν και άλλα. 

Εκεί δεν υπάρχουν από κάτω φαρδιά πλατιά τα ονόματα αυτών που ανέβασαν φωτογραφίες και video;

Οι ιστοσελίδες από όπου αντλούνται τα κείμενα – πληροφορίες  δεν έχουν όνομα;

Με το κλείδωμα του video, ποιόν τιμωρείτε;


Το blog του Λαογραφικού Συλλόγου ή τους Σουβαλιώτες και τις Σουβαλιώτισσες;

Χρήστος Παπαθανασίου

6 σχόλια:

  1. Πειράζει να γράψεις και ποιός το ανέβασε?
    Λοιπόν αγαπητέ Χρήστο ,για την ιστορία του πράγματος, ο φίλος μου ο Γιάννης τραγούδησε (και όχι μόνο τραγούδησε..) αποκλειστικά σε μένα και για μένα , για κάτι που ετοιμάζω και που όταν μπεί πιστεύω θα το αναδημοσιεύσεις αναφέρωντας την πηγή ,όπως έπρεπε να κάνεις και εδώ κατά την ταπεινή μου άποψη , αφού κάτω από το βίντεο(πληκτρολογώντας το στο youtube) φαίνεται φαρδιά - πλατιά ποιός το ανέβασε.
    Και για να σε διευκολύνω...Που να κάθεσαι να ψάχνεις ( ?) τώρα......Το ανέβασε ,εν όψει επικείμενου σχετικού αφιερώματος μου,το polydrososparnassou.blogspot.gr.

    Καλό βράδυ

    Γ.Θ(Κ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρήστος Παπαθανασίου25 Φεβρουαρίου 2015 στις 1:04 π.μ.

    Αγαπητέ Γιώργο προφανώς δεν είσαι γνώστης της τεχνολογίας και κατάφερες να μας μπερδέψεις. Το συγκεκριμένο video με τα λεγόμενα σου, το έχεις τραβήξει εσύ και έχει ανέβει στο youtube για λογαριασμό του polydrososparnassou.blogspot.gr (χωρίς να έχει αναρτηθεί στο blog ακόμη). Το έκανα λοιπόν προώθηση από το προσωπικό λογαριασμό της κόρης του Γιάννη Κυρίτση στο facebook (Peggy Kyritsi) και από τη διεύθυνση: https://www.facebook.com/peggy.kyritsi.3?fref=ts. Με αυτό τον τρόπο αναδημοσίευσης δεν φαίνεται η πηγή. Συγνώμη για την παράληψη γιατί όπως διαπιστώνεις πάντα αναφέρω τις πηγές. Και εν κατακλείδι αν χρειαστείς κάτι από το δικό μας αρχείο δεν χρειάζεται να αναφερθείς σε πηγή προέλευσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ . ΑΛΛΑ....25 Φεβρουαρίου 2015 στις 3:39 μ.μ.

    Kάνε λίγη υπομονή και θα τα δείς όλα.
    Και όχι μόνο αυτά αλλά και πολλά άλλα......Και θα έχεις και την ευκαιρία, άν το επιθυμείς βέβαια,να τα αναδημοσιεύσεις και να τα κρατήσεις για το αρχείο του Λαογραφικού ,αναφέροντας όμως απαραίτητα την πηγή που λέγεται στην .....περίπτωσή μας(εμένα και εσένα Χρήστο και κανενός άλλου...) "Γ",δηλαδή Γιώργος Θάνος-Κοντογιάννης και ..τίποτε άλλο.
    Ήταν βέβαια λάθος του "Πολυδροσοπαρνασσού" που τα ανέβασε στο youtube πρίν να ανέβει η σχετική ανάρτηση που αφορά το Γιάννη.Το έκανε , όπως με ενημέρωσε ,καθαρά απο λόγους προεργασίας για το αφιέρωμα.Και με δική μου παρέμβαση και μόνο Χρήστο έβαλε εκ των υστέρων φραγή και καλά έκανε .
    Να πάμε και στα άλλα τώρα?
    Χαίρομαι που με διαβάζεις με προσοχή σε αυτά που κάνω. Ά....παρεμπιπτόντως, μήπως σου ξέφυγε ,στήν ίδια ημερομηνία που ανέβηκε η Νίνου ,έχω κάνει και αφιέρωμα για την ΕΠΟΝ. Ειλικρινά αξίζει δέστο! Πρόσεξε λέω κάνω....Έχει σημασία .Εγώ Χρήστο δεν είμαι ούτε " Ιστορικός ερευνητής" ,ούτε" Ιστορικός μελετητής".Ένας απλός Έλληνας πολίτης είμαι.Εγώ Χρήστο στα αφιερώματά μου επιλογή, επεξεργασία και σύνδεση κειμένων ,εικόνων και βίντεο κάνω και τίποτε άλλο .Για να μαθαίνουν οι νεώτεροι και να ...διευρύνουν τις γνώσεις τους οι παλιότεροι.Και σε πληροφορώ οτι αυτό τέλος πάντων που κάνω,ότι κάνω ...,χρησιμοποιείται αλλού και σαν εκπαιδευτικό υλικό και είμαι πολύ ικανοποιημένος ,μα πάρα πολύ ικανοποιημένος, γι αυτό.
    ΣΗΜΕΙΩΣΗ" Να σου θυμίσω τέλος ότι έχω δημοσιεύσει και κάποια άλλα ,που έχουν άμεση σχέση με το χωριό , τα προβλήματά του και την καθημερινότητά μας.Όπως για το υπό ερείπωση σπίτι του Γιάννη Μαρρέ,για την καθαριότητα στο χωριό,γιά το βρώμισμα ποταμιών και ραχών,για τις νέους Σουβαλιώτισες συγγραφείς ,Μίνα Μητροπούλου-Αυγέρη και Δήμητρα Μουλαρά ,για τον κοινό μας φίλο και ακούραστο αρωγό όλων των Συλλογικών προσπαθειών Χρήστο Κεφαλούδη,μόλις προχθές γιά το έθιμο των ψημένων αυγών της Κυριακής τής Αποκριάς και πολλά άλλα....
    Θα περίμενα να κέντριζε το ενδιαφέρον σου κάποιο απο αυτά και να αναδημοσίευες κάτι τέλος πάντων.
    Κρίμα...
    Θα το κλείσω εδώ και δεν θα συνεχίσω .
    Νάσαι καλά Χρήστο.

    Γ.Θ(Κ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρήστος Παπαθανασίου25 Φεβρουαρίου 2015 στις 4:34 μ.μ.

    Είναι γνωστή η τακτική σου να υπεκφεύγεις και να μην απαντάς στα ερωτήματα, βάζοντας κάθε φορά, άλλα ζητήματα.
    Περιμένω λοιπόν απαντήσεις
    Γιατί εσύ απαιτείς αναφορά των πηγών (και πολύ σωστά) όταν χρησιμοποιούμε δικές σου αναρτήσεις, ενώ εσύ δεν αναφέρεσαι ποτέ στις πηγές που χρησιμοποιείς;
    Ποιόν τελικά τιμωρήσατε με το μπλοκάρισμα του video;
    Διακρίνω μια νευρικότητα στο λόγο σου δικαιολογημένη ίσως. Το ατόπημα είναι καθαρά δικό σας (κάπως έτσι έκλεισαν και την ΕΡΤ εν μία νυκτί).
    Σαφώς και διαβάζω ότι γράφεις και αφορά το χωριό μας, για τα υπόλοιπα θέματα γενικού ενδιαφέροντος υπάρχουν καλύτερες πηγές ενημέρωσης, αφού ο ίδιος δηλώνεις μη ειδικός, αφού δεν είσαι ούτε «Ιστορικός ερευνητής» ούτε «Ιστορικός μελετητής». Για θέματα που αφορούν το χωριό μας είναι δική σου, ξεκάθαρη επιλογή και προτίμηση που τα δημοσιεύεις. Από αυτά λοιπόν ούτε ένα δεν εστάλη στο blog του Λαογραφικού για δημοσίευση. Και αυτό για ένα και μοναδικό λόγο. Ο νοών νοείτω. Και για να αντιστρέψω το ερώτημα, εσύ δε βρήκες τίποτα αξιόλογο από τις δικές μας αναρτήσεις να δημοσιεύσεις; Σε πληροφορώ λοιπόν ότι εμείς δεν έχουμε τέτοια κόμπλεξ. Όταν εξαντληθεί η δική μας θεματολογία και κρίνω κάτι από τη θεματολογία σου ενδιαφέρον θα αναρτηθεί, τηρώντας τους κανόνες δεοντολογίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτο το χωριο ποτε δεν θα παει μπροστα
    επειδη ακριβως υπαρχουν καποιοι μετρημενοι στα δακτυλα οπως εσεις και βαζουν το εγω πανω απο το εμεις.
    ο νοων νοειτω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟ ΓΙΑΝΝΗ ΚΥΡΙΤΣΗ25 Φεβρουαρίου 2015 στις 9:08 μ.μ.

    http://polydrososparnassou.blogspot.gr/2015/02/blog-post_258.html#more

    ΑπάντησηΔιαγραφή

"Επιτρέπεται η υποβολή σχολίων σχετικών, βέβαια, με το θέμα της κάθε ανάρτησης. Η ελεύθερη έκφραση γνώμης και καλόπιστης κριτικής για τα θέματα που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα μας είναι ευπρόσδεκτη. Αντίθετα, κάθε σχόλιο υβριστικού, προσβλητικού & κακόβουλου περιεχομένου και μάλιστα ανώνυμο θα διαγράφεται."